شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

SMO اینستاگرام:4 نکته بهینه سازی صفحه و پست شما در نتایج جستجو

۴۴۰ بازديد

با توجه به قدرتی که اینستاگرام در زمینه ی بازاریابی پیدا کرده است و موضوعیت آن از تنها پست کردن و به اشتراک گذاشتن تصاویرتان بسیار تغییر کرده است به شما توصیه میکنیم به آخرین نکات اس ام او اینستاگرام توجه بیشتری نشان دهید و سعی کنید تک تک آنها را انجام دهید.

به تازگی علاوه بر کاربرها خیلی از کسب وکارها به سمت اینستاگرام جذب شدند و اکثریت برای برند شدن و معرفی آن به میلیون ها نفر از این شبکه استفاده میکنند به طوری که اغلب شبکه های اجتماعی دیگر عقب افتاده اند, حال تنها مزیت این شبکه برای کسب و کار شما این است که خیلی نیاز نیست برروی اس ای او و موتورهای جستجو تمرکز کنید بلکه با یادگرفتن نکات مورد نیاز برای تبلیغات در شبکه های مجازی و اجتماعی به راحتی میتوانید شناخته شده شوید.


Source: http://pheromonesinc.com


وقتی داریم از محبوبیت و کاربردی بودن این شبکه اجتماعی صحبت میکنیم میتونیم اشاره کنیم که طبق آمارهای گرفته شده کاربرهای اینستاگرام به 1میلیارد نفر رسیده و به عبارتی بیش از700میلیون نفر کاربر فعال هرروز در این شبکه مشغول به اشتراک گذاشتن مطالب اند و یا از مطالب دیگران بهره میگیرند پس مسلما اگر بخواهید از برند خود دفاع کنید و از رقیبان عقب نیفتید بهتر است هرچه زودتر با نکات تخصصی اس ام او اینستاگرام آشنا شوید.

در ابتدا این مورد را ذکر کنم که پیج شما باید هدفمند باشد و برنامه و هدف اصلی را کاملا از بر باشید تا طبق آن پیش روید و هشتگ های خاص طراحی کنید و با شروع کارتون از همین هشتگ ها استفاده کنید, هشتگ ها معرف شما هستند و تا همیشه هر کاربری بر روی هشتگتون کلیک کند به شما میرسد.

1.پیگیری هشتگ هایی که استفاده میکنید.

قطعا در آغاز فعالیتتون در قسمت کپشن از مقدار خیلی زیادی هشتگ استفاده میکنید بعضی از آنها باعث میشوند رابطه ی خوبی با مخاطب برقرار کنید یا زمان نوشتن آن میبینید که از جمله هشتگ های پربازدید است, سعی کنید از آن مقدار زیاد هشتگ ای که استفاده میکنید تعدادی از پرکاربردهای آن را جدا کنید و بیشتر از همین هشتگ ها استفاده کنید.

2.نظارت بر هشتگ های رقبا

خوب در شبکه های اجتماعی باید این را هم در نظر گرفت, شما تنها شخصی نیستید که در حال حاضر در اینستاگرام مشغول به برند شدنید بنابراین زمانی که هشتگ های خود را آنالیز میکنید باید حواستون به هشتگ های رقیبتون هم باشد, البته ممکن است تعدادی هشتگ شبیه هم داشته باشید اما نه همه ی آنها پس باید دقت کنید که هشتگ پر بیننده کدام است و فکرهایی دربارش کنید و سعی کنید از آنها استفاده کنید.

3.استراتژی تعامل با کاربران

 

این استراتژی بسیار لازمه صفحه اینستاگرام شماست و حتی حذف کردن این استراتژی شاید باعث نابودی صفحه اتون شود, زیرا داشتن تعامل با مخاطبانتان بهترین استراتژی برای شماست و البته ضروری ترین آنها.

4.لایک, کامنت و اشتراک گذاشتن

علاوه بر صفحه خود در صفحات دیگر مخصوصا رقیب هاتون که هم موضوع با شما فعالیت میکنند فعالیت داشته باشید و سعی کنید با فالوورهای این صفحات ارتباط برقرار کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید کامن هاشون را لایک کنید, جواب بدید و نظرهای مثبت برای عقایدش بفرستید و البته سعی کنید این کار را با کلمات جالب و جذب کننده انجام دهید تا راغب شوند با شما ارتباط بگیرند این گونه هم بیشتر دیده میشوید هم مخاطب بدون اینکه بداند به استراتژی شما جواب مثبت داده است.

و همچنین:

از کلمات کلیدی در پست های خود استفاده کنید                                                

گاهی اوقات در اینستاگرام لایو برگذار کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.